vässa pennorna och börja anteckna!

godmorgon ?
njae inte riktigt, eftersom jag egentligen har slutat skolan. men jag var inte där idaag, meen om jag blir lite friskare så drar jag iaf dit imrn.har sjuuukt ont i halsen så borde väl ta och börja knarka halstabletter. ska starx försöka träna, får väl se hur det går sen duscha. och efter det har jag inga planer, eller joo kanske göra den där analysen, hahaha fyffan vad jag tjatar om den hela tiden. seen inatt drömde jag typ nåå om att alla hårförlägningar i världen slängdes in i en hiss så fick man gå och plocka vilken man ville sen dra. men då kom polisen och tyckte man skulle låsa fast dom, så då tog man alla hänglås från sanden och snörde dom på håret. aahah , mycket man fattar , jag fattar ju inte äns sjäälv. ah, drömmar är alltid svår att förklara. jajja, nu blev det ett rätt så lååångt inlägg, hoppas ni hade vässade pennor och plats i dagboken! ;)

hahaha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar