hejhej!
känner att det har blivit för mycket bloggande dom senatse dagarna, bloggen är ju nästan överbelstad, ehehe.
men iaf, igår vare ju julafton, var hos farmor och farfar med hela släkten. känndes som att man inte gjorde annat än att äta, haha. men iaf, fick massa saker orkar inte skriva vad åså.hihi.
nog prat om gårdagen, idag så vaknade jaag vid 2, eller blev väckt. åså skulle vi tydligen till luleå på dirr så fick skynda mig en aning. men iaf i luleå fick jag en mobil, samsung någonting, rosa och svart med touch :) pappa köpte en nikon d90 + ett objektiv och mamma köpte en ferarri ( hahah, inte en bil , en dator.) sen for vi till mormor och morfar åt middag där och var där till halv 11 typ.
har nyss lärt mig nästan allt i mobilen, stör mig bara på att det inte finns nå knappar, så jag är inte så snabb på att skriva haha. men nu ska jag sova, ska ju och shoppa med brudarna imrn, mellandagsrea ! <3, hiihihhi klockan 11 kmr dom och hämtar mig så borde kila!
men först ska jag ladda in musik i mobilen seeen sova. puss!


hannah montana fans?
hihihi, allt man hörde från dom igår handlade om hannah montana!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar