hållå i stuuugan!
nyss vaknat typ, eller ja för en timme sen kanske. var inte i skolan idag, kunde inte äns bära ett glas för det var typ astungt, kallsvettades, och kunde typ inte stå upp utan att hela jorden snurrade. så jag tänkte att jag sover medans det är lucia grejjs, sen far jag till skolan om jag är bättre. men nej, det var jag inte , gousch vad jobbigft det är. men iaf, igår fick hade jag ju engelska prov, fick tillbaka det oxå, hade VG - så det gick ju ganska bra ändå. näästa vecka är det 3 prov som gäller, EHE. men tyska provet var tydligen as lätt så då äre ju lungt, sen biologi & matte. imrn ska jag och jennie på hockey och se luleå - jokkmokk. sen skulle jag och sara kanske ta bussen till farfar, men får se. idaaag ska jag inte göra nå alls eftersom jag inte var i skolan åh blaablabla. men iaf, sara är ju oxå sjuk så kan ju roa mig med hon. haha stackarn har feber ögon & öroninflamtion. men nu känns det som att jag ska sluta skriva, blev låångt nu , haha! men puss!;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar