höhöh, ska strax sova ska upp klockan 11 imrn, hoojjja.
men ska till stallet då , är där ett tag sen vet jag inte
vad jag ska hitta på. men anyway , efter att jag och
jennie gått i snöstorm till och från solariumet så gjorde
vi inte nå speciellt, typ spelade dampade pratde och såg
kalle anka på nederlänska. ah typ dedäär.hahaha fyfan
vilken kass humor vi har! ojoj, alla kassa skämt vi dragit
idag, som ingen skulle fatta i think. hahaah. btw har saft i hela
sängen, KONSTIGT JENNIE.aja, tur att jag har dubbelsäng
då, hihi. nae, nu ska jag väl dra mig mot tandborsten åde!
cya ppls!

h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a.
n å n s o m h a d e l i t e a t t g ö r a h o s f l i s a n i g å r ?
h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e h e.
n å g o n s o m h a r l i t e a t t g ö r a n u o c k s å i t h i n k.
h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i h i.
n a e g d o d n a t t o c h d r ö m s ö t t h e h e h e h e h e .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar