tttjjjo.
var i stallet några timmar åså. sen har jag bara degat hela dagen. håller på att bli sjuk, typ ont i rygg & nacke, hostar och förkyld GR8! om det blir värre drar jag inte till skolan imrn. ah plus att jag har värsta feta blåmärket på låret för kanca sparkade mig, P A I N ! känns som att klockan är typ 10..? men det kanske är för jag har vaknat ovanligt tidigt, EHE 2 timmars sömn inatt (Y) lär väl inte bli mer äns så inatt heller för så fort jag håller på att somna känns det som att jag ska spy, har varit så flera dagar i rad nu. aja, nog snack om mina sömnprobleeem. funderar på om jag ska börja nöta filmen så jag kan fixa filmanalysen , vore ett + om jag gjorde den klar såå fort som möjligt så jag hinner med annat , jeppjepp.
No minä parasta ottaa pois ja elokuvan jälkeen, kiss!

h a p p y f a c e ?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar