22 DECEMBER

ttjjja!
nyss kommit hem från stan, var där ett tag med jennie , köpte julklappar till mig själv från sara och en present till flisan! ska dit vid 6 typ, på tårtkalas med jennie & flisan ='D hhiih. tar med mig kameran dit så bjuder på bilder senare. nu ska jag iaf typ fixa nå julklappar & slå in flisans present. seen ska jag och mamma på stan & köpa nå jag ska ha på mig på julafton åså + att fixa nå grejjs med mitt bankkort eftersom att det gormar. hihi, sen vare nå prat om att jag skulle fara till fria och skriva ut & plasta in bilder med pappa. julafton om två dagar , IHIH.
justeja skolan ! vi kollad bara på innebandy finalen sen in i klassrummet fika och få betygen. har G i allt, men nästa termin satsar jag mer på VG i allt ist, hihi mål är ju alltid bra. näe nu ska jag säätta igång med att fixa julisklapparna. PUSS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar