heej!
sitter här lite smått uttråkad. finns som ingenting att göra, kan inte äns klaga på att jag måste plugga någonting, vilket iofs är skönt men. alltid ska jag klaga på nååå, och bara för att jag inte är på humööör nu kan jag göra en lista på saker jag gillar och inte gillar.bara för att underhålla mig själv.


* min dator - hur seg som helst, + att min fläkt går åt fel håll så den kan gå sönder vilken sekund som helst och då har jag ingen seg dator, för då har jag ingen daator alls.
* kyla - gousch, vad jobbigt det är näre är kallt, känns som att man ska gå av så fort man tar i någonting när man är frusen. sen så äre jäävligt kallt.

* min mobil - haha, det tog ett tag att inse att min ÄLSKADE mobil faktiskt inte är så bra. tydligen har folk skickat sms till mig som jag inte fått, men jag har fått andra sms samtdigt. åså bliren bara sämra och sämre , hahah x(
* stugan - visst den är mysig åså. men den är så långt bort, och o centralt, bor väl kanske 20 pers i hela den där byn, och jag känner 4, ( mormor morfar lena roland ) och jaa. sen ska vi fira nyår där ( WIOUH, nej. ) åh då kommer vi ju typ vara dom ända där ännu mera WIOUH.
* min webcam - så sjukt dålig kvalla för det första! sen kan man inteändra fäginställningar eller nå , så den suuuuger.

* jullov - fyyfan vad sköönt!
* värme - så sjukt skönt att typ sitta inlindad i några täcken när man fryser, sen på morgonen typ ligga kvar i sängen och bara värma siig. vääärme är typ evigt älskad av mig, IHI. vill ha sommmar!
hahah, en lite känsla av att tummen ner saker vann,eheh. justeja, fliiisan fyller ju år imrn, CONGRATZ ;-D näe, nu ska jag kila. puss!
haha nån sweeeeeeet bild kan ni iaf fåå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar