fyyffan min hals tar livet av mig, saken blir ju inte bättre när jag ändå håller på att hosta ihäjl mig. får se om det blir skola imrn , som det ser ut , nej. menmen, det ser jag imrn. en sak är ju bra, jag är halvfärdig med filmanalysen. då återstår bara ; göra mer på so redovisningen, plugga mer på ryska revolutionen , plugga till engelska provet på torsdag, plugga till tyska provet på torsdag , plugga på biologin till nästa vecka, matte läxa till onsdag. ehja, de var allt jag kom på nu , HEH. men snart äre ju jullov så det är ju ett stort fett plus! och vad som är ännu mer plus är att min dator är normal igeen! åså är den snabbare och allt. dock har den bara 2 bilder just nu , men har allt på den lösa hårddisken, men ändåååå! nu ska jag se klart filmen seen sooova. men skriver imrn , cya ppls!

hahah slitet eller vad?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar