HOS FISFLISAN.

hehe, är med jennie och flisan hos flisan nu. nyss ätit pizza ehe. blir nog att sova här, tror jennie oxå skare.sen imrn ska jag och jennie till luleå och köpa julklappar , HIH. lite i sista sekund? men jag har bara jennie och flisan kvaar, och jag vet näästan vad jag ska köpa bara NÄÄÄSTAAAN. hihih. nyss laddat ner spotify till flisan , så smart som man är , IHI. ajjja, känns som att jag inte har nå att skriva , SADFAAACE. men på lördag ska jag jennie och flisan till luleå och shoppa HAPPYFACE. näääy ppls nu ska jag ge tillbaka flisan hennes dator, SADFACE. jennie har sin dator, flisan sin och malin har ingen =( SADFACE. HÖHÖHÖHÖHÖH. neeej nu ska jag kila, NAAT. ihihih orkar inte =D=D=D==DD==D=D=D=D=DDDDDDDDDDDDDD. bluueä jag har inge att skriva =( näe serriöst , nu ska jag gåå. HIIHIHIHIH ÄLLSKAAR ATT VARA SERRIIÖÖÖÖS <333333333333333333333333 nae, allvarligt, hejdå!

röda kinder <3, halv lockigt hår <3 slitet fuckafce <3.
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar