2010.

heej, eller gott nytt år kanske man ska säga !
det nya året har nu börjat, snart 5 timmar på det nya året!
iaf, nyss ändrat färg på bloggen, ny header kommer inom
kort! och kanske ny färg, blå kändes inte rätt. sen så är jag
sugern på att byta tillbaka till blogg.se men jag får se om jag
orkar.

kvällen tillbringades med familjen och saras mössa på
skallen. haha, har inte tagit av mig den och det tänker jag inte
heller, kommer typ sova med den , hiih. aja, imrn kmr jag
vakna vid 12 åh typ köra skoter åde. sen blire väl att fota
mer raketer, eftersom vi inte sköt upp alla idag för det var
så kallt osv. hahha, och det var faktiskt någon som sköt raketer här i
merasjärvi, eller vi hörde såg inte, trodde fan vi skulle va
dom ända.

boooorde väl sova nu? har verkligen vänt
dygnet nu , alltså helt ! igår var jag inte i säng före
halv 7 på morgon. gouch vad jobbigt det blir att vända
tillbaka det..

nae , ni får väl nå bilder ( på mig och sara as
usual när vi är i stugan!) hihi.
goooodnatt!







en av alla misslyckade raket bilder, men som sagt
mer imrn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar