tjooo!

orkar inte skriva om skolan, hände inget speciellt typ.
efter skolan så blev det massa gorm och grejjer som jag
inte tänker skriva här så tillslut for jag och flisan till hennes
mamma.Och där så sov vi åt & såg film.
sen ut till stallet och så skulle floppis besiktas åhså.
sen när flisan red krux för jaag hem till mej och hämtade
min kamera, vilket var fullt onödigt. för när vi väl var framme
på brk så hade jag ändå inge batteri i kameran så då hade jag
släpat med den till & från brk i typ 23456 minus grader.
ahja, flisan var inte happy på mej när hon red, HAH!
det var skrattretande kan man ju säga.
sen dårå for vi till flisan, såg film & daatorn typ.
vi halv 11 drog jag hem och duschade åhså.
nu borde jag gå och sova!
ska lixom upp om 7.5 timmar, haha.

ohh det här blev ju ett intressant inlägg!
hoppas ni antecknar mina damer och herrar! ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar