chacha !

just nu sitter jag och funderar på vad min novell ska handla om, den ska ju skickas in idag så borde ju skriva den.
nyss gjort klart tyska läxan oxå!
och före det så sov jag så sött ett tag ! ;-)
blir inge kanca idag, tare imrn ist.
och jennie ringde för 1 min sen åh fråga om hon kunde komma
en sväng, egentligen skulle jag plugga hela dagen idag men
hon ska hjälpa mej och plugga så då äre ju lungt! ;-D
har ju prov imrn.. och jag kan eh, inte mycket alls.
ahja, brukar ju alltid sista minuten plugga.
asså det har typ varit snö storm idag?
usch, vill inte ha snö!
kallt blött och allt.
hojja!
menmen, hände inte mycket alls i skolan idag, inget intressant att
skriva om så då äre ju lika bra att inte skriva det , ahah!
nej nu ska jag nog ta och sätta min nya hårddisk i arbete !
dvs, flytta över alla bilder från datorn till hårddisken tiep.
och sen kommer juu jennsan!

pöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar