h a h a det här var ju nästan kul.
mamma är i luleå , pappa jobbar & sara är hos rebecka.
jaa så då hade mamma tänkt att jag ska laga mat själv.
men om hon hade sett dagens resultat på hkn av maten hade hon nog
inte sagt så men. anyyyyway , har egentligen ingenting att skriva om känns det
som. så här har min dag sett ut ; skola - stallet - sova - se o.c - plugga
jaaa så har dagens sett ut. och jag borde plugga en aning mer alltså.
har ju engelska prov imrn, kan nästan känna doften av ig, hah nej nu
ska jag inte vara neggativ, kmr säkert gå bra om jag pluggar lite till.

justeja !
smartass arnold gjorde så jennies skåp inte gick och öppna. och det var där jag hade mina saker
just för dagen. så då hade jag ju ingenstans att sätta min engelskabok så då fick arnold ta den,
så nu har hon min engelska bok och prov imrn !
men smart som jag & jennie är så mutade vi robin och morgan med en klubba var så vi fick
varsin bok.
hahah
nästan intressant inlägg :D
or noooooooooooot.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar