hållååjhhh :D
nyss suttit och renskrivit våran söta lilla interjuv med jennies farmor.
den ska ju vara inne imrn kom vi på idag , haha. men nu är den gjord iaf ! :)
jag har bara ett problem , och det är att vi har läxa i gympan att skriva nå på ett papper men jag glömde lixom mitt papper i omklädningsrummet och den ska vara inne imrn, duktigt.
åh nästa vecka har vi so prov, borde väll kanske ta hem och börja plugga me de oxå.
men hmm, nu har jag ingenting att göra , orkar typ inte sitta vi datorn, eller med andra ord , jag orkar inte starta min dator. sitter på mammas nu , men jaa.
träna ska jag iaf göra, sen får vi se vad ja hittar på , blir väll att se oth or somthing.
nästa vecka ska vi typ hämta alla säsonger av o.c hos pappas jobbar kompis barn , så då blire att nöta det igen.
undra om jag ska försöka att övertala sara att gå ut i kylan och fota lite " lamp bildeer" som jag och sandra brukar fota. förra gången blev lite misslyckad osv.
men då är ju frågan, orkar jag gå ut? jag mena det är ju -1 grad. och det är svin kallt !
haha det låter inte som att jag är någon norrlänning , för här uppe äre ju typ -25 och uppåt grader ibland och här sitter jag och fryser ihjäl med 1- , haha jag suger.
nejnej jag orkar inte gå ut, får gåshud bara jag tänker på att gå ut och frysa ihjäl , hah.
jag har kommit på en snilliblixt, jag ska börja med "dagens skämt " åså ska jag dra ett varje dag !
har ju nmäligen 2 skämt böcker med 3000 skämt i , + att jag ska beställa en till, men dock kmr den vi jul . åså har jag 2 bellman böcker m såna historier och en norge historie bok.

´
jag vill ha 1000 kronors skadestånd för att ni körde över min fot!
- tror ni jag är miljonär?
- nej men tror ni kanske att jag är en tusenfotning?
hahaha, alltså jag har typ 126787 skämt åh dra så jag tog bara den första bästa ;D
nästa skämt imrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar