tjo.

har typ blogg torka, vet som inte vad jag ska skriva och sånt.
men jag skriver väl om dagen då.
fick hem mamma tidigare från jobbet eftersom jag ville fota kanca. men såklart hittade jag inte kameran , sökte typ som en dåre övetrallt.
sen kom hjag på att den kanske kunde vara hos flisan sen i helg. och självklart var den det så då får vi dit och skulle hämta den. men tror ni någon var hemma? ehnej!
så jag fick överleva utan kamera hos kanca.
för den som orkar kan ju läsa på kancas blogg - http://www.kancaa.blogspot.com/ , men jag orkar inte skriva där fören imrn men, haha.
anyway, sen drog jag till magnum och mockade åhså.
efter det hem dusch & fiixx.
sen kom flisan och hämta mej, for och hyrde film åså.
men jaa, vi såg inte så mycket för jag lärde flisan hur man spelade cafe world på fb.
så hon blev värsta nörden typ. haha.-
ojj , gud vilket långt och ointressant inlägg, haha. hoppas någon roade sej med att läsa allting.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar