chacha!

imorse hade jag sån lust att bara sova några timmar till, men nej inte det.
det blev nämligen ingen tidig kväll igår heller.
men men , hände inge intressant i skolan typ.
hade ju utvecklingssamtal, gick bra.
sen så blev det ingen tandis för hon var sjuk , det var oxå bra för skulle
få bananlack åså. tummen ner för bananlack!
men men , innan jag drog till glory så hann jag träna & plugga.
sen vi halv 4 då drog jag te glory, fota sanna när hon red magnus åde.
sen dirren efter glory var det att fara till kanca.
asså hojja ! idag hos kanca, jag nös vaar snuvig och det kliade
i ögonen! tänk om jag har börjat bli allergisk ? :s
men förhoppningsvis äre bara förkylning, men det är lixom inte så nu men..
jaja, det var typ , snöstorm på vägen hem, tummen ner för det me!
har ju hämtat hem O.C från pappas jobbar kompis idag , nu blire och nöta ! :-D
men dock äre s 1 & 2 , hade ju velat ha 1-4 men.


vad väljer man ? O.C eller plugg ?
o.c helt klart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar