tjoe!

haha, jag har inga skor så då pallade jag inte att fara till skolan. Så nu sitter jag här och är über pigg, för jag tog ju nämligen en kaffe till frukost eftersom jag var så trött. men nu när jag inte är på skolan så hade jag ju inte behövt dricka kaffe. asså jag är hyper ! har god lust att springa runt huset 50 varv sen rulla mej i snön eller nå. haha , njae kanske inte rikitigt men. ja en sak är ju bra, jag orkar då träna, så det ska jag ta och göra snart. men jag har god lust att sova, men nej det går ju inte, är på tok för pigg för det. sen 5 över tre ska jag börja traska mot jennie och vara med hon till 7 typ. Hm skulle ha behövt få hem lite böcker så jag kan plugga, men det går inte så det sög. nae nu gott folk ska jag träna åhså!

pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar