oh herre min tjocka gud!
ni vill säkert veta vad jag har gjort idag ?
INGENTING!
asså, allvarligt, jag har inte gjort ett skit !
så jävla drygt.
eller, jag har pratat gode mycket i tele och smakat
cola med hallon & lakris smak, och den är allt förutom god.
jag tror jag har pratat med emo-sandra lite för mycket, sitter och lyssnar
på hennes emo musik som faktiskt är bra ! ;o
och just nu är ingen hemma, ja förutom gosan.
och det suger oxå.
och jag vill fota höstbilder nu , har en svag känsla av att det är för mörkt
eftersom det är svart ute.
det ända possetiva just nu är att jag får lyssna på hur hög jävla musik jag vill ,utan att en viss sara kommer och sänker hela tiden.
föresten , är fåglar döva elr?
för jag har högsta volym på extra högtalarna och det är gode högt, och gosan sitter på sin pinne typ 3 meter ifrån mej och sover? så hon måste ju fan vara döv eller nå!
men när jag tänker efter så har jag inte sett öron på hon?
men det skulle kanske se fult ut med öron mitt i allt.
haha.
men men kan ju alltid skriva vad jag ska göra imrn.
* vakna , ( nej men oj det måste ju ha kommit som en nyhet! )
* träna
* kanske sola solarium
* vara med jennie
* köpa hårfärg hårinpackning & plattång
* färga håret brunt!

och förmodligen nå mer , men det ser vi imrn.
näääy nu ska jag träna , nog för att jag har gjort det typ 23456789 gånger idag men.
det kan ju inte bli värre iaf, bara att jag vaknar med en fet träningsverk tiep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar