tjo.

nu är jag fanimej less på vårat internet!
det slår av hela tiden typ, så då måste man springa och slå av och på det.
snart bosätter jag mej i datarummet med datorn. okeej, det låter ju ganska
logiskt att sitta med datorn i datarummet? men ändååååå.
nejnej, trådlösa internet gillas inte!
aja, nyss duschat åså.
före det var jag hos kanca en super snabbis.
hade ju svenska prov idag oxå.
gick väl inte så bra som jag trodde, men jaa.
sen så har vi tydligen hk prov nästa vecka ist för den här veckan, tur de!
men vi har kemi prov den här veckan..
sen nästa vecka har vi även matteprov.
hojja, mycket prov nu .
klockan är 20 i 6 nu.
undra vad jag ska hitta på senare dårå? ;>
jaja, det tar vi sen. plugga måste jag göra, sen träna sitter inte helt fel.
neej nu ska jag dra, cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar