tjatja!
kom nyss hem typ, på dirren kom jennie och skulle hämta hennes shampoo, det slutade med massa saker så hon inte äns kunde öppna dörren själv, haha.
jaja,var ju hos farmor och farfar , typ fikade sen drog vi till lill kusinen. han och jag roade oss med att kolla på bolibompa! sen så drog vi ju till sofia mfl, gratta hon åså.
goousch vaad trött jag är! inte sovit så mycket inatt åså. jag sover ju med 3 täcken nu , fryser fortfarande! så inatt blir det 4, haha.
jag sover med mer täcken än kuddar..? x)
nej nu ska jag inte sitta här och såsa! nu - duschen!
sen tekken 3 & cafe world, nierd.
bjuder väl på nån sööt bild från igååår!


ehh, ja inga kommentarer ;)



hahah! tävling om den som kunde göra finaste ankan av pepperkaksdeg, hahah.
<- min , jennies ->

glööggmyys =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar