godmorgon =)
eller jaa, för mig iaf. för jag for inte till skolan idag för mina ögon kliade och sved as mycket. tror det är för att jag höll på med katter i stallet igår, och jag tål ju typ inte dom och om jag fortsätter kan jag bli allergisk mot hästar och det vill jag ju precis inte. det svåra är ju att jag inte bara kan sluta hålla på med dom, för det första det är 9 katter i stallet så eh ja. och för det andra, dom brukar hoppa upp på ryggen så då måste jag ju röra dom. inte bra det här. för övrigt har jag bara sovit idag, och nu kliar det inte lika mycket i ögonen, men kliar gör det. ska strax gå upp till vindan och söka mina julsaker sen börja julpynta i mitt rum. exakt 1 månad kvar till julafton nu! senare ska jag träna, och sen typ slå på en film kanske, borde ju plugga oxå så får väl ta och göra det med. men nu - julsaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar