SADFACE.

nuuu är jaaag suuur!
av olika anledningar, som jag egentligen inte skulle vart sut över i vanliga faall. nu är jag nämligen för trött! somnade ju fasiken påväg till kanca , det tar 10 min att köra dit så ehja! sen så inatt blev jag först väckt klockan halv 3 typ, för att NÅGON smsade & ringde. sen vid 4 blev jag oxå väckt , men inte av sms, utan min dator den här gången. och den slutade ju inte gorma efter typ 15 min, sen kunde inte jag somna på aslänge sen när jag väl somnat så piper den jävla väckarklockan! den är fan hopplös, den går inte att stänga av vilken knapp man än trycker på så då blir man ju suuuuuuur. sen min mobil ( MIN ÄLSKADE NOKIA !<3333333333 ) har dampat hela dagen så jag inte kunnat ringa , det sööög. vad har man mer att klaga på dåå? vädret, usch , fyffan lite snö skulle väl sitta fint? det är ju fan november inte jävla april! neej nu ska jag nog sooova så det inte händer samma visa igen dvs - lite sömn.
GODNAATT MÄNNISKOR.

amen söööt bild då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar