hejhej!
kom nyss hem från staan, följde jennie och köpte en plattång, åhså köpte jag lösnaglar.
skulle egentligen vara med jennie men en viss anki förstör så jävla mycket !
tack för den min älskade lärare!
sur är jag.
nåå jaa, hade baara idrott engelska fysik lunch hk matte idag.
på gympan så var jag jennie och flisan i gymmet.
engelska kommer inte ihåg va vi gjorde , hahah!
fysik , hatar anki.
hk , gjorde nå soppa med matilda , inte så gott men ! ;-D
matte sög.
jahapp, vad ska jag göra idag då ?
ah jag får ju inte vara med någon pga anki så det blir väll hästen träna och se film eller nå.

btw, skrev ett aslångt inlägg igår men precis när jag skulle publicera inlägget så slutade internet funka!
så då blev jag sur och gick och sov.
men igår då , var med jennie , hon fick bli mitt fotooffer så hon fick ställa upp på gal1 mkt bilder!hade ju nämligen kommit på att göra en " hemmaa studio" haha.
om det inte laggar så slänger jag väll upp nån sweet bild ! ;-)
okej, jag orkar faktiskt inte för dom bilderna är så stora så dom tar så jävla lång tid.

men någon annan bild kan jag ju bjussa på (-:




f1 söta bilder då! or not.
puss.

1 kommentar:

  1. Inga bilder kan va värre än mina xD haha dom vart rent ut sagt för jääävliga men aja x) Joo nån kväll när ja e frisk åh får/orkar gå ut xD

    SvaraRadera