chacha! :)
dålig uppdatering idag !
men iaf, de vanliga i skolan typ.
sen tog jag & flis en buss te lule skulle köpa hårförlägning. trodde ärligt talat inte att det skulle finnas i min hårfärg som jag inte äns kan idendifiera ( stavniiiiiiiing ? ) men det fanns det ! helt bra juu ! :) så nu har jag oxå en hårförlägning, men tydligen är den it nå bra sa jennie typ 20 min efter jag hade köpt den, tack för varningen i tid ! hahha. ahja, den håller ju ett tag iaf ! ;-)
heheh! en sak säger jag bara : flisan är cp! hehehe, ahja massa damp i lule som jag inte får nämna för flis :( hah, förstår iofs henne men, ahja f1 naajjss vare iaaf !
åt på daggan oxå.
sen laddade jag och flis upp med klubbor te hemväägen, vi skulle faktiskt plugga på bussen men nejj. haha, ahja, jag kan nästan allt iaf ! =)
jaa, vi har ju nämligen checkpoint imrn !
btw, fick tbx mattediagnosen idag, 21/27 rätt.
efter luleå så drog jag te kanca den som vill läsa om de : http://www.kancaa.blogspot.com/
nyss kommit ut från duschen åhde.
ska nog plugga strax sen se oth !




pusshej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar