heej !

finally fredaag !
iaf, skolan dåå,
matte - jobba f1 mkt
idrott - gick nån runda sen for vi te flisan ett tag.
so - film typ, och fick nån jävla läxa så sur är ja på hon, jag mena jag känner inte precis nån 70 årig gubbe som bott i boden hela livet ?
slööjjjd- ohh ! ännu en till lärare jag är helt pist off på och det är Lollo-fis-gris ! asså hojjja hon är fan hemsk, och byta till träslöjd kan ja inte heller göra för den gruppen är full ! alltså, jag har haft sy en lektion ( idag ) och jag har redan fått nog av henne , hur fan ska jag palla 2 terminer?
bild - lite lagomt less på jenni oxå ( asså , bildläraren )

ehh ja, ungefär så skolan va,
och nu har jag ingenting att göra , va ska mallan hitta på idag ?
ärligt talat orkar jag inte göra ett piss, men får se om jaaaaa hittar på nåå ändå.
fryser gör jag oxå, hojja.

nääy nu ska jag lyssna på min officiella depp låt, varför vet jag inte men whatever :D

pusss.

1 kommentar:

  1. HAHAHA den där läxan är ju askul ! när vi hade det fick vi lära oss att förut frågade man om en tjej ville åka på ens pakethållare (HAHAHAHHAHAHAHAH) om man tyckte hon var snygg ! Så jävla bra ju.

    och louise, passa dig för att fråga vars nålarna är bara..

    SvaraRadera