chacha !
vaknade nyss, skönt att ha sovit ut och de. hade inge internet när jag kommit hem igår så kunde inte skriva om vad jag gjorde åhså.men sandra kom iaf och hämtade upp mej med bilen ( hon körde ) det var väll ett under att man överlevde typ ! x) sen hem te sandra en sväng åh efter det for vi och fota mörker. våran lilla fototur blev misslyckad, 1 det började regna. 2 sandras stativ var för stort för min kamera. 3 det var kallt. hah, jaa0 det blev ca 5 bilder, hahah!sen drog vi en raggartur genom stan ( HAHAH) åh efter et typ fara och hyra fiilm , sen hem te sandra åh se den då ;-)

jaa de var väll typ om gårdagen.

nååå, vad händer idag ?

* ska kanske fota sanna magnum och glory
* får se om jag och sandra försöker igen med våra mörker bilder.
* kanske städa mitt rum, börjar va dax för de nu.
* fota höstbilder.
* äta på frasses med sara.
* kopiera mina bilder till en hårddisk.
jaa säkert nå mer , men de är väll ungefär vad jag vet.

slänger väll upp nå bilder från typ i förrgår , har ju inte gjort de.





söta bilder ! ;-)

nej nu ska jag ut och fota lite trorja ! (:
puss.












1 kommentar:

  1. vi får fota typ nån annan dag x) måndag kanske om det är fint väder ?

    SvaraRadera