6 JANUARI.

tjabbatjena du har mittbena.
kom ju hem idag , typ vid 6. 5 timmars bil resa gillas alltid! plus att jag bara hade sovit nån timme inatt, skulle lixom vara vaken hela natten men somnnade vid halv 7, sen typ vaknade vi 9-10 nå sååånt. sen när jag hade kommit hem åde så GICK jag i - 23 grader till ica! kallt som fan, men jag verkar ju ha överlevt. iaf var på ica med jennie, typ dampade, haha fyfaan. men köpte iaf hårfärg, skulle färga det idag men det tar vi imrn ist.
aja. sen har vin inte gjort så mkt, eller jo typ dampat, men kan tyyp inte säga vad vi gjort eftersom vi inte har gjort nå..? eller jo, men om jag skriver det blir jag nog idiotförklarad, för allt vi gör är ju så knäppt, hah lol.
ahshieeet, morgondagen är full planerad!
först :
*vakna klockan 9 ( ÖNSKA OSS LYCKA TILL)
* lunch @ max
* hålla robert sällskap hos frissan
* göra hål i öronen
* kanca
hihihi. och jag har ju redan haft hål i öronen, men dom har läääkt igen , så då ska jag och flisan göra imrn.
AJA.
borde väl sova nu !
och sen imrn, så kommer jennie säkert inte vela kliva upp så jag har fått vääärldens SMARTASTE ide lixom. och de är att hämta snö från hennes ballkong och slänga det på henne, då är hon nog uppe snabbare än vad ni kan ana. hihihi , ondske fullt !
m e n
h o n
k o m m e r
n o g
i n t e
b l i
s å
g l a d
m e n
d e t
ä r
s m ä l l a r
m a n
f å r
t a.

aja, godnatt !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar