2 JANUARI.

heeej !
mycket blogganes idag, jeppjepp.
hah nej men seriöst, har inte suttit vid datorn
på hela dagen. iaf, vid 10 vaknade jag , eller
blev iaf väckt. så jag och sara gick till stugan typ
då, ( hah, vi sov hos mormor och morfar för
vi fick behålla internet) åh jag typ somnade dirr
när vi kom till stugan. sååå jag sov när det
var ljust så skoter blev det inte idag heller.
hahahah ,fan va jag tjtar om de hela tiden,tss.
aja, sen vaknade jag igen vi 2 kanske? a nå sånt.
sen såå käns det som att jag inte gjort någonting
idaag, men tiden har typ rusat fram ändå.
hahahah, sen idag så fick jag veta att en jag brukar
skriva med är typ släkt med mig, typ wtf?!

men iaf jag och sara har typ lagat mat idag,
blev fan gott, hah.
asså nae, har inget att skriva, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar