4 JANUARI.

tjeeeeeeeeeeeeeena.
kom nyss till stugan, har ju nämligen sovit hos mormor och morfar iaf. även om jag inte haft internet. så jag satt inte äns vid datorn igår.hih. men iaf, igår så vaknade jag vid 11-11.30 eller jag blev väckt as usual. så jag och sara gick ner till stugan, och jag skulle typ gå och sova men om jag höll mig vaken så fick jag 100 kr av morfar , så jag käääääämpade =D haha men jag somnade iaf, men det var efter jag fått pengarna, hihi busigt. aja, sen mot kvällen körde jag och sara skoter, och hittade ett mini hopp typ, trodde jag skulle dö men kul vare. BTW, jag har fått en slags " brännskada " !!! av kyla typ, sen vi körde skoter, INTE OK. men det ska tydligen försvinna på ett tag , thnx god!

sen idag då , ehmn, sovit sovit och sovit? a typ. mormor har väääääääääckt mig hela dagen från typ 9, men steg upp vid halv 3, ehe. somnade ju typ 8 inaatt , såg film till 2 typ, sen låg jag och surrade med sara ett tag sen somnaade jag. MEN då ringer ju NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGON och väcker mig klockan 3, och sen kan jag inte somna före 8 typ, INTE OK.sen ikväll blire väl datorhäng och kanske skoter, om jag inte fryser ihjääl före vill säga.

bilder har jag oxå brist på, as usuaaaaaaaaal ! men har bilder på kameran, i think. men orkar inte tömma den, så ni får en gamal ego bild. HIHI.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar